woensdag 27 april 2016

Welkom op mijn nieuwe blog!

De keuken van Martine
Waarschijnlijk ben je op dit blog terechtgekomen via de link op mijn blog 'De keuken van Martine'. Daar deel ik al jarenlang mijn recepten en vertel ik af en toe wat over mijn leven als hartpatiënt. Op berichten over mijn gezondheid/hartafwijking krijg ik vaak veel reacties. Ook wordt er regelmatig gevraagd of ik niet méér over mijn lichamelijke situatie wil schrijven.
Tot nu toe was mijn antwoord daarop altijd negatief. Want ik vind dat 'De keuken van Martine' eigenlijk zoveel mogelijk over koken, recepten en voeding moet gaan, en niet over Martine zelf.
Hoewel mijn mening niet is veranderd, ben ik toch van plan tegemoet te komen aan vragen om meer te delen over mijn medische situatie en alles wat daarmee samenhangt. Met name omdat er bij mij een duidelijke relatie bestaat tussen voeding en mijn lichamelijke gesteldheid.
Vandaar dus dit nieuwe blog: Martine vertelt... Hierop zal ik regelmatig wat schrijven over mijn gezondheid en wat daarmee verband houdt. Ook kun je hier wat technische informatie vinden over mijn hartafwijking en mijn medische wel en wee.
Vanzelfsprekend vind je op dit blog ook enige informatie over Grip op Koolhydraten (GOK), de eetwijze die mijn gezondheid enorm veel goed deed en nog steeds doet!

Meer lezen? Er zijn (via de tabbladen en onderstaande links) al diverse onderwerpen te vinden:
- Toen tot nu
- Tricuspidalis atresie
- Overgewicht
- Voetstappen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten