donderdag 8 september 2016

Tuin gezocht

Zoals jullie wellicht weten woon ik sinds ongeveer 8 jaar in een Fokuswoning. Destijds werd er in Harderwijk een groot nieuw appartementencomplex gebouwd waarin 14 zogenaamde Fokuswoningen zouden komen. Ik ben een van de gelukkigen geweest die zo'n woning toegewezen heeft gekregen.
Deze woning heeft voor mij echter één groot nadeel: ik heb geen tuin!
Begrijp me goed, ik ben verschrikkelijk blij met mijn appartement en ik krijg al kippenvel als ik aan verhuizen dénk, maar op deze zomerse dagen mis ik een tuin.
Gewoon een eigen stukje grond waar je een stoel neer kunt zetten en een boek kunt lezen. Naarmate de zon zich verplaatst, verplaats ik dan mijn stoel.
Mijn woning heeft wel een klein balkon, maar dit is pal op het zuiden en te klein om een stoel te verplaatsen. Laat staan om er te eten of te bbq'en. Zodra de zon flink schijnt kun je trouwens het vlees op de tegels bakken, zó heet wordt het er.

Natuurlijk zouden we bij vrienden en familie kunnen vragen of we bij hen in de tuin kunnen zitten. Ongetwijfeld vinden de meeste mensen het erg leuk als we op visite zouden komen (ahum...).
Maar ja, op visite... dat is net even niet wat ik wil. Ik wil een stoel in míjn tuin, zonder de verplichte sociale contacten die bij visite horen.

Daarom dus: tuin gezocht!
Graag in de buurt van Harderwijk en ten alle tijde beschikbaar zonder verplichtingen...
(Zwembad geen bezwaar).

Geen opmerkingen :

Een reactie posten